Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 13 September 2013

Suami Ketagih Menonton Video Lucah

lucah,suami,ketagih
Suami ketagih menonton video lucah.

Apakah perasaan si isteri jika mengetahui suaminya ketagih menonton video lucah? Saya pasti tidak seorang pun si isteri gembira malah bertepuk tangan kerana si suami leboh banyak menghabiskan masa menonton video seks daripada melayan si isteri.

Lagi tertekan apabila si suami cuba mempraktikkan apa yang di tonton ke alam realiti perkahwinan sebenar. Disini peranan si isteri harus bijak bertindak supaya perkara-perkara yang tidak di ingini berlaku.

Ada suami dapat isteri yang cantik masih juga tengok video lucah hampir setiap malam. Bagi NB menonton video lucah sama dengan dadah. Apabila tengok sekali mungkin akan tengok lagi.Itu kata orang lelakilah kan.

Ada beberapa  tips yang boleh si isteri lakukan :-

1. Apabila sering melihat si suami lewat tidur malam dan asyik tengok komputer, buat-buatlah bangun pergi tandas dan kantoikan dia. Jangan marah tapi tegurlah dengan berkhemah atau lagi nak 'best' cakap jer macam ni. " abang daripada abang tengok kat dalam tu baik abang tengok yang 'real' punya sambil menayangkan aset yang ada.

2. Jika terjumpa dvd atau video di dalam komputer, handphone atau di mana sahaja,buanglah benda-benda tersebut.

3. Jagalah solat suami,ingatkan dia mengenai solat dan takutkan akan dosa pahala yang dilakukan serta banyakkan doa kepada yang Maha Berkuasa.

Suami ketagih menonton video lucah ini seharusnya berubah demi sebuah keluarga yang bahagia.

No comments :

Post a Comment