Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 26 September 2013

Enam Tempat Wanita Suka Dicium

cium
Tahukah anda bahawa bibir anda adalah salah satu senjata yang hebat dapat digunakan semasa mengadakan hubungan intim dengan isteri anda. Dan inilah bahagian tubuh wanita yang sensitif untuk mendaratkan ciuman pada pasangan anda.Terdapat enam tempat wanita suka dicium seperti di bawah:-

1.Jari tangan 
Terutaamanya pada bahagian hujung jari tangannya kerana bahagiaan ini terdapat ribuan safaf sensitif apabila dirangsang. Teknik rangsangan adalah dengan cara memasukkan jari tengahnya ke dalam mulut anda dan kulumlah jarinya seberapa lama yang anda ingini. Yang pasti lakukan ia dengan penuh kasih sayang.

2. Telinga
Telinga merupakan salah satu kawasan yang menjadi kelemahan wanita dan ini boleh menaikkan ghairah wanita. Gunakan bibir dan mulut anda untuk mengulum dan mengigit mesra cuping telinganya yang penting jangan sampai berdarah ye.

3. Leher Belakang
Ciuman pada leher belakang sangan berguna untuk menarik perhatiannya. Jadikan ianya sebagai kejutan terutamanya ketika dia sedang leka melakukan sebarang kerja seperti sedang membasuh pinggan di sinki dan sebagainya. Kalau tak percaya, anda boleh cuba dan reaksi pertama yang akan terjadi ialah si isteri anda terus akan berpaling kepada anda dengan sebuah senyuman yang manja.

4. Wajah
Ciuman pada wajah terutamanya di pipi,dahi atau kelopak mata akan melahirkan rasa yang hangat.Dia akan merasa dihargai dan dihormati.

5.Payudara
Bahagian ini tidak perlu dijelaskan kerana kebanyakan sang suami lebih arif mengenai hal ini.

6. Pinggul
Mengigit dan mencium di bahagian ini umpama menghantar gelombang  yang dasyat di seluruh tubuh wanita. Di sinilah kelemahan yang amat kertara bagi seorang wanita.

Sebagai wanita ianya dirasakan sseperti dihargai apabila lelaki memperlakukan sedemikian selain daripada hubungan intim tanpa sebuah ciuman.




No comments :

Post a Comment